dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Midsommardagen!

Tjabba tjenna!
 
Idag var man lagom trött:) Jag, Anna och Sara somnade på soffan igår kväll och sen vid ettiden kom föräldrarna hem och då var vi tvungna att borsta tänderna för att sedan lägga oss i friggeboden och då skulle man bädda sängarna osv:P Det var lite svårt och jobbigt på översta slafen när man var trött:P Jag lyckades i alla fall och lite rädd var man för att ramla ner på mina kusiner som låg under:P
 
 
Anna väckte mig vid halv tre och sa att Sara hade gått och jag fattade inget och tänkte varför i all världen hon väckte mig för att säga det men jaja:P Sen vid tio kom Sara in igen och Anna skrek, "spydde du?!":) Då började jag ju undra men jag fick typ inget svar av Anna för hon var jättetrött så vi sov en stund till och när Sara kom in en andra gång så skulle vi andra gå upp och sen hörde vi om att Sara inte mådde så bra inatt för hon hade ätit något konstigt och samtidigt kom killarna hem och de hade pratat med henne samtidigt som hon sprang in till huset och skulle spy, stackaren:) Allt är bra med henne nu som tur är:)
 
 
 
Pappa retade killarna jättemycket och bankade på dörren flera gånger, stackarna:P De gick upp när vi hade åkt in till stan för att åka till den jättestora affären, sportshoppen i Grebbestad:P Jag köpte en stor resväska, en mjuk eftersom min andra har gått sönder och min nya är grön:D Efteråt åkte vi hem till stugan och åt mat:) Sedan skulle jag, mamma och pappa åka hem:) Dock fick inte jag köra först men efter tio minuter bytte vi så man kan nästan säga att jag körde hela vägen hem:P Det var roligt att träffa kusinerna och ha det så bra!

Kommentera här: