dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Midsommarafton!

Hejsan!
 
Klockan tio skulle vi, jag, mamma och pappa åka iväg till kusinerna i Grebbestad:) Det var jag som skulle köra också:D Körde både dit och hem:D Packningen i bilen och jag satt i bilen klockan tio:) Dock stod mamma och sopade vid dörren och pappa stod med sin mobil och jag satt och tutade och sa att snart kör jag själv:P Jag backade i alla fall ut ur garaget men sen fick jag stå där i tio minuter innan mamma och pappa satte sig:P Först skulle vi tanka och sen ta ut pengar, hit och dit så vi kom iväg lite senare än planerat:P
 
 
Det gick jättebra att köra och det fanns en hel del motorvägssträckor där det stod 110:D Överlyckliga jag kom fram då för då går det fort och jag körde om en hel del också men blev tyvärr omkörd många gånger pga övningskörningsskylten:P När vi kom fram hälsade kussarna och deras föräldrar välkomna och min farbror sa att sex killar i min ålder kommer hit ikväll till mig, "det blir väl bra?!" frågade han mig:P De var trevliga fast jag, Anna och Sara var inte så mycket med dem:) Det var väl jag som pratade mest, de undrade om vi skulle till krogen men då sa jag att det bara skulle bli jag i så fall för de andra får inte men jag hoppar över det idag:P
 
 
Jag, Anna och Sara spelade ett kortspel som heter fiskarna och det är finns i sjön fast med fiskar i olika familjer som man ska samla på:P VI körde fyra omgångar under kvällen och jag vann tre stycken:D Det blev även en omgång Sverigespelet och där förlorade jag ganska stort över kussarna:P Vi hade det trevligt och killarna var ju en hel del roliga med sina kommentarer innan det skulle gå in till stan:P De sov sex stycken i en liten friggebod:P Jag sov med tjejerna i den andra, en över och två under:) Jag fick översängen, utan staket och jag vet ju knappt vad jag gör när jag sover så det gällde att knöka sig mot väggen så ingen kom till skada om jag skulle ramla ner vilket jag inte gjorde:P Ha det gött!

Kommentera här: