dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Liseberg med orkestern!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Igår var det måndag och då åkte jag till Liseberg med orkestern, alltså Stråkligan och Paradorkestern var också med:) Vi åkte buss till Vara där vi hämtade upp trumpetläraren och sen vidare till GBG:D Först åkte vi till Göteborgsoperan och vi satt och käkade våra matlådor utanför på kajen:)



Sen fick vi gå in på en rundtur, det var riktigt intressant faktiskt och vi fick se massa kulisser från en musikal som de ska spela upp snart för vi fick absolut inte fotografera något som har med den musikalen att göra:P Sedan fick man välja med att åka till Liseberg direkt eller gå på stan i några timmar innan man åker till Liseberg och jag valde ju givetvis att åka direkt:D



Så när vi kom dit var det bara att börja åka allt möjligt:D Vi åkte massor med saker och dock började det regna i slutet men vi åkte ändå:D De sista 20 minuterna då det nästan spöregnade var vi tre som åkte Lisebergsbanan tre gånger i rad:D Vi skrek hela tiden om att det kändes som det haglade och att vi fick regn i ögonen, tillslut hade vi så ont i magen av allt skratt:P Jag vann ett kramdjur, en rosa katt:P Det roliga är att jag är livrädd för katter och rosa hatar jag typ:P Bussresan var mycket blöt och sovande och massa telefonsamtal med olika människor:P En grymt rolig dag var det med massa skratt:D

Kommentera här: