dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Läst halva boken nu, bättre än inget i alla fall!

Hej svejs!

Började dagen med övningskörning så då är det bara att ta bussen till stan:) Eftersom bussarna och övningskörningstiden inte är samarbetsvilliga var jag tvungen att vänta i 50 minuter innan:P Jag hittade Emma och Maja då:) Vi köpte lite presenter till helgens födelsedagsperson:) På lektionen åkte vi ut till en landsväg där inga bilar kommer och jag fick träna lite inför halkan:D Första inbromsningen var lite försiktig men de andra gångerna, då du:D Då bromsade jag rejält:D
 
 
 
Efteråt köpte jag jordgubbar från en etta som går i samma arbetslag då vi gick i skolan:P När jag kom hem igen käkade både jag och syrran mat hos mormor och morfar och åt den liter jordgubbar jag köpte:) När jag kom hem till mitt hus läste jag halva körboken ute i solen så nu är jag lite brunare med mina solbrillor:D Har inte gjort något mer faktiskt:P Ha det bra! :D

Kommentera här: