dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hårddisk!

Hejsan!

Idag var man tvungen att gå upp ganska tidigt för att klassen skulle städa lokalen innan vi gick till skolan:) Hoppas det blev godkänt och jag sov nästan på golvet för min luftmadrass hade tappat sin luft:P Alla såg typ döda ut i skolan men det är sånt som händer:P



På svenskan var det en grupp som redovisade och sen satt vi i studielandskapet och sov och pratade:P Där satt vi i stort sett hela dagen tills man skulle åka hem:P Jag köpte mig en fralla och festis under tiden också:) Mamma hämtade mig för jag hade som sagt en hel del packning med mig:P På vägen hämtade vi min nya hårddisk:D



Här hemma har jag tagit en lång dusch för att få bort vaxet i håret som jag hade på karnevalen och sov med:P Man kände sig lite äcklig när man inte har duschat efter igår;P Sedan har jag bara tagit det lugnt och sova borde jag egentligen ha gjort men jag kollade på film och åt popcorn istället:) Men nu ska jag sova för nu är klockan tillräckligt mycket så att det är mörkt ute så sov så gott!

Kommentera här: