dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Den sista pennvässaren!

Morsning!
 
I torsdags gick jag upp ganska tidigt för att jag skulle till stan:) Där mötte jag Julia och fick bland annat tillbaka mitt fritidskort:) Vi gick på stan också och hade det trevligt:) Jag köpte en ny kalender som jag har i skolan och en ny pennvässare som ligger i mitt pennfack:P Jag har alltid haft en varje år sen jag började sjuan och i högstadiet använde jag vanliga pennor men nu i gymnasiet använder jag stiftpennor så jag vässar aldrig mina pennor men har en pennvässare:P Nu är det den sista som jag köper för sen går jag inte i skolan mer:P
 
 
 
Vad hände mer i torsdags? Jo när jag kom hem åkte jag till mormor och morfar för att äta lunch:) När jag kom hem igen satt jag vid pianot en stund och jag åkte och köpte jordgubbar efteråt:) En liter till mig:D När pappa kom hem åkte vi iväg och köpte ytterligare tre liter jordgubbar:P Sen började jag och pappa laga mat till födelsedagskalaset vi skulle ha och det gick väl bra:P
 
 
Mormor och morfar kom och syrrans kille nästan samtidigt som syrran och mamma kom hem från Grekland:) Lite roliga historier berättades och sen skulle vi i säng eftersom vi skulle åka till kusinerna ganska tidigt:) Jag fick två stora chokladkakor, Milka i present:D Vi ses!
 

Kommentera här: