dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Andra gången gillt!

Hejsan svejsan!

Försöker hinna med detta men det är svårt ibland:) I alla fall så är jag på fredag och då var det skolavslutning i skolan:) Vi samlades och sen gick vi alla i klassen till aulan och lyssnade på rektorns tal och estetarna sjöng några sånger också:) Sen var det sommarlov:D Jag och Emma köpte ett par Ray-Ban var:D



Jag, Emma, Vivian, Maja, Monica, Adam och David åkte hem till Monica och käkade toast:) Sen var jag tvungen att åka hem och byta om och sånt för att sedan åka till stan igen eftersom vi gick till stadt i fredags:) Det var roligt och självklart kollade vi på fotbollen innan:) Jag kollade en sväng på balen innan det hela började för jag skulle se på några men sen gick jag för jag orkade inte mer:P Den kvällen var rolig och jag, Jennifer och Vivian sov över hos David:)

Kommentera här: