dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Vilken dag alltså!

Heeeeeeeej!

Idag har den hänt saker ska jag säga:) Imorse var det ganska lugnt men på förmiddagen var det ett barn som blev sjösjuk av allt gungande och det gick inte så jättebra i slutändan men efter maten var allt prima igen för barnet:) Jag fick ta hand om fyra barn alldeles själv vid matbordet idag och de åt som hejsan, konstigt nog var det fisk idag:P Jag fick en jättefin teckning av ett barn och då blir man ju glad:D
 

Efter maten var jag ensam fröken ute med några barn, inte så jätteroligt men det kom ut allt fler senare:) Sen blev det mellanmål och då hade ett barn skadat sig men det blödde inte något och hon var lite gnällig men blev jätteglad när hennes pappa kom som tur var:) Hänt väldigt mycket på jobbet idag:) Efter jobbet skjutsade morfar in mig till stan så att jag kunde övningsköra:) Det går framåt säger min lärare:D Nu sitter jag här i soffan och kan äntligen pusta ut och imorn ska jag upp tidigt så jag måste snart lägga mig, sov så gott:)

Kommentera här: