dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Törebodafestivalen!

Goddagens!

Igår på förmiddagen hjälpte jag till och sätta fast alla nylackerade garderobsdörrar som äntligen är vita och hemma:) Ser lite fräschare ut med vita dörrar och garderobsdörrar och inte de med hål i och massa rivmärken som katterna som bodde innan oss hade gjort:P Jag hade dock skapat hålen i garderobsdörrarna när jag var liten och jättearg:P Men när jag opererade mig ett ex antal gånger på Sahlgrenska så fanns det en pysselavdelning för barn som jag gick till varenda gång så bland annat gjorde jag figurer som man kan sätta på fönster osv:) Så jag gjorde ett päron och ett hjärta för att täcka igen mina hål i garderoben:)
 

På eftermiddagen följde jag med Lisen till Törebodafestivalen:D Det var jätteroligt, det regnade lite i slutet men det gjorde inte så mycket:P När vi kom dit åt vi först, jag tog en räkmacka och sen skulle Robert Wells spela men jag och Lisen tyckte inte det var så jätteroligt så vi gick runt och kollade lite:) Vi hittade bland annat virvelvinden och snacka om att man snurrade där:P Blev helt yr efteråt eller det var bara Lisen:P Sen spelade Mange Makers, Status Quo, Olle Nordén och till sist Veronica Maggio:D Vi lyssnade på allt, några kanske bara var en liten stund:P Det var i alla fall jätteroligt och där vi stod på två konserter i alla fall så var det knöckatjockt med folk:) En bra eftermiddag/kväll:)

Kommentera här: