dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tisdagen den sjuttonde juli!

Morsning!

Igår började jag hyfsat lagom tid:) Som vanligt hade jag roligt:D Jag fick ställa in all disk:P Vi har lekt mycket i sandlådan och jag har kommit på att det inte är så bra av mig att lova att göra kokosbollar av sand:P Efter jobbet åkte jag till stan för att övningsköra och nu är jag klar med alla moment:D Det är bara att finslipa det hela:D Det var syrran och hennes kille som skjutsade in mig och de hade en jättesvår uppgift att göra och de glömde det, dock var det inte så bra men jaja:)
 

När man var färdig med lektionen åkte vi och hämtade min sista trumma hos Adam:D Så nu har jag ett helt trumset:D När jag kom hem åt jag mat och såg på TV:) Sen blev det lite popcorn till mig efter den långa dagen:) När jag ville kolla på allsång på skansen så tvingade typ syrran mig att baka kladdkaka mitt i programmet så jag fick inte se hela men en kladdkaka har jag här hemma:) Det var den dagen:) Ha det bäst!

Kommentera här: