dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Skit, skit, skit!

Hej!

Imorse åkte jag iväg till Skövde för att göra kunskapsprovet för körkort:) Jag började med att ta kort som jag ska ha på körkortet och skriva min signatur och jag är väl så nöjd jag kan bli:) Man blev lite pirrig när man satt och väntade i en halvtimme med massa man inte kände men sen var det dags och jag fick dator nummer åtta:) Jag fyller år den åttonde så jag tror att det är mitt turnummer men det har det knappast varit:P
 

Jag gjorde provet, markerade de som var svåra och hann svara på alla i god tid och ingen stress eller kanske lite stress allt eftersom människor var färdiga och gick därifrån:) Jag lästa igenom alla markerade igen och avslutade mitt prov sist av alla och det enda jag sa i salen var OJ... Alltså gick provet skit, skit, skit... jag fick 50 poäng och man ska ha 52 för att bli godkänd... Tröstade mig med en film, Coyote Ugly, och jordgubbar med grädde:) Får se när jag gör det nästa gång och då hoppas jag att jag klarar det:) Sånt som händer och hoppas ni haft en bättre dag än den dagen som jag hade:)

Kommentera här: