dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Rekord på att hoppa hopprep bland förskolans barn!

Hejsan svejsan!

Idag har det varit skrik och gråt lite överallt och det orkar jag inte berätta men på min sista rast då jag fick gå bort en stund från allt skrik och gråt kände jag att huvudvärken kom men sånt händer:) Mellan allt skrik och gråt har det varit ytterligare en rolig dag med massa härliga barn:) Jag hoppade hopprep mycket idag och när ett barn vevar måste man böja sig ned och hoppa så fort man kan för annars går det inte:P När Ebba vevar då går det bra, slog rekord på förskolan och det var 47 stycken:P
 

Vädret har varit lite knepigt, först måste man ha på sig jackan och sen efter någon timme blir det jättevarmt så man nästan håller på att dö och sen nästa timme igen blir det kallt:P Jag ska inte klaga, det regnade i alla fall inte idag:D Men innan jag gick till jobbet övningskörde så jag var tvungen att gå upp halv sex idag vilket är lite jobbigt när man börjar jobbet nio:P Men det var mycket mindre trafik idag så det gick bättre för vi har listat ut när det är mycket trafik blir jag jättestressig och gör lite enstaka fel hit och dit men när det inte är trafik alls eller lite så går det galant:D Vi får se hur det går i slutändan men nu ska jag göra annat så ha det bäst:)

Kommentera här: