dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Morfar har födelsedag samtidigt som kronprinsessan!

Gokväll!

Äntligen helg så att man kan få lite sovmorgon:) Fast jag kunde ändå inte sov längre än till tio:P I alla fall så kunde man slappa lite, bland annat göra massa körkortsfrågor igen:) Jag får inte beställa ny teoritid förrän jag har klarat uppkörningen men jag måste ju plugga eftersom jag vill ha en tid så fort som möjligt:) Jag har även övningskört, med mamma faktiskt:) Hon skrek bara några gånger:P
 

Vi gjorde lite vänstersvängar, körde på landsvägen, fickparkerade, backade runt gatuhörn och åkte till ICA för att handla:) Så jag fick min efterlängtade mörk chokladkaka:P Sen har jag tittat på sommarkrysset och jag och mamma klarade alla kryss och för en gång skull skickade vi in svaren och vann inget och vi hade nog inte förväntat oss det heller men man vet aldrig:P Nu sitter jag här i min säng för att jag kände inte för att vara uppe själv här i huset eller jag är ju uppe:P Bara att jag sitter i sängen istället:) Men hej svejs och sov så gott allesammans:)

Kommentera här: