dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Kokosbollar i sandlådan!

Tjabba tjenna!

Idag har det varit lite mera barn på förskolan så vi var tvungen att dela upp oss när både när vi åt och när vi lekte:) På eftermiddagen var det lite lugnare och jag och Ebba kunde sitta i samma rum och prata lite medan vi höll koll på barnen för de flesta var i samma rum:) Givetvis lekte vi mycket också men oftast gick det ut på att vi skulle sova:P Dock började man gäspa när man leker att man ska sova;)
 

Efter jobbet skjutsade mamma mig till stan och körskolan för att jag skulle övningsköra igen:) Gick bättre nu än igår så det är ju bra:) Gjorde lite vänstersvängar och gick igenom motorhuven och inne i bilen vad de fanns för grejer:) När man kom hem var jag bara nära på att slumra till men jag höll mig vaken ända tills nu när jag sitter och gäspar för fullt:P Kom på att jag har fått göra massor med kokosbollar idag i sandlådan, skitiga händer blev det efteråt:P Ännu en rolig dag på jobbet och vi ses imorn:)

Kommentera här: