dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Klätterställningen Rebecca!

Hejsan hoppsan!

Idag har jag jobbat ännu en dag och vi fröknar kallar den en otursdag, fredag den 13:de var redan idag på förskolan:P Stackars alla barn som vill ha plåster och de som vägrar att gå in/ut och äta mat... Men vi har haft jätteroligt också, jag skulle nästan hela tiden bli gömd under passa kläder, filtar och massor av saker som man kunde täcka en hel fröken så att hon försvann:P Dock skulle detta ske under tiden det var film, trolltider som jag gärna ville se men det fick jag ju inte;)
 
 

När vi ha varit ute så har jag blivit en klätterställning också:P Och jag fick absolut inte prata, sjunga eller titta:P Jag började sjunga ändå men då fick jag massa händer på munnen som tryckte så hårt att jag inte kunde sjunga:P Jag försökte ändå och nynna gick alldeles utmärkt bra men då skulle jag vara tyst och jag fick inte se heller när jag gjorde så:P Det var en tjej som frågade om mitt öra också men hon förstod inte riktigt det att jag föddes utan öra och att doktorn gav mig ett nytt:) Hon sa att det var äckligt att se det men senare under dagen tittade hon igen och frågade om doktorn verkligen gav mig ett öra och jag sa ja och då trodde hon på mig så sen var det inte så konstigt längre:)
 
 
 
Jag har spelat massor med tennis också, mest sprungit och hämtat bollar hela tiden:P Innan jag skulle hem väntade jag på den sista som skulle äta fem hela mackor innan hon hade ätit upp och det tog sin tid, 50 minuter eller något men tur att hon blev mätt och glad:) Hemma somnade jag givetvis på soffan och sen blev det jordgubbar:D Är fortfarande jättetrött eftersom jag inte kan sova när det är ljust ute:P Imorn är det fredag den 13:de och då får man se vad som händer och jag slutar en timme tidigare än vad jag har gjort tidigare denna vecka:D Nästa vecka blir det helt andra tider, sovmorgon ibland och jättetidiga morgnar andra dagar, slutar sent någon dag och slutar tidigt ibland:) Ha det gött!

Kommentera här: