dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Känner mig som ett litet barn igen!

Hejhej!

Nu är det sista veckan som jag jobbar på förskolan med de underbara barnen:) Idag blev det åtta och en halv timme lång dag och imorn bara åtta timmar:) Nu är det nya ansikten igen, nya barn och personal:) Nya feriepraktikanter också, två killar och en av dem gick jag på samma dagis som och sen har vi aldrig pratat med varandra förrän vi jobbar på ett dagis ihop:P Sen så kom min handledare som jag hade för två år sedan som köpte en present till mig när jag hade jobbat där förra gången:)
 
 
Men sist och inte minst började min förrförra ridlärare och man blev så glad när hon kom och kramade om alla barn så man ville också ha en och kände sig som ett litet barn igen:P Det var så roligt att rida hos henne tyckte jag och jag saknar det stället så nu frågade jag om Berta levde och det gjorde hon och Lotti också:D Lotti sitter uppe på min vägg när jag rider stafett med henne:D Massor med barn som jag känner igen för två år sedan nu också:) Precis efter jobbet åkte jag inte till stan och övningskörde:) Nu är det tre dagar till:) Vi hörs!

Kommentera här: