dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Inte kittla mig!

Gokvällen!

Idag blåste det ute som vanligt, medvind till jobbet och motvind hem:P När man åker till mormor är det tvärtom som tur är;) På jobbet fick jag ta hand om alla äggskal som låg på bord, stolar och golv för det var istället för att jag skulle slippa byta blöja på fem ungar:P Har bara gjort det en gång idag, bättre en två i alla fall:P Det känns som om det har varit dagen för griniga barn idag också:P Om det är fyra barn som gungar bredvid varandra så går det runt i en ring av gråt av olika orsaker men det är bara att trösta allihopa och hoppas att barnen blir glada:)
 
 
 
Några har brottat ner mig också, och Ebba och mig ska de kittla och då skriker jag för det är inte okej för min del! Men annars har det varit helt okej:) När vi åt fick jag en unge som låg i mitt knä och på stolen men sånt kan la också hända ibland:P Sen åkte jag hem i någon timme för att sedan bege mig mot kusinen med flera:D Imorn åker de hem så ikväll var den sista kvällen jag fick träffa dem:) Gammal bild på Vicke vire som jag fått av hans mamma:) Nu när jag är hemma igen sitter jag framför allsång på skansen och funderar om jag ska göra något mer men jag får fortsätta med det, hej svejs så länge!

Kommentera här: