dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hur trött kan man bli på en skala?!

Helloj!

Ännu en dag på jobbet:D Det har varit roligt idag också, dock råkade jag göra en vurpa när jag snabbt skulle ned för en lite kulle för att ett barn sprang så fort så han ramlade och då vill man vara snabb med att trösta honom så jag ramlade också:P Gräset var tyvärr jätteblött så inte konstigt att jag halkade;) Fast lika fort som jag ramlade, lika fort hamnade jag i hukande ställning så att jag kunde lyfta upp den lilla killen i knät och och jag hoppas ingen såg mig:P
 

Jag fick väcka två barn också, ena gick lätt medan den andre var svårväckt:P Händer saker hela tiden och direkt efter jobbet åkte jag till stan och övningskörde:D Dock märktes det att jag var hur trött som helst för ibland var jag lite seg:) När jag kom hem och tittade på TV medan mamma gjorde maten så råkade jag somna en stund men nu är det dags igen efter allsång på skansen:) Sov så gott för det ska jag göra!

Kommentera här: