dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fyra dagar kvar, sen uppkörning!

Heeeeeeeej!

Idag har jag övningskört igen:) Då körde vi till Skövde och åkte runt där så jag får öva lite allt möjligt:) Det gick bra och vägarna var nya för mig så det passar bra att köra runt där ett tag:) Stannade till och köpte en festis för jag var törstig och behövde sträcka på bena en stund:P Sedan efter några timmar så åkte vi hem fast inte samma väg och på vägen åkte vi förbi några hus som jag ville kolla läget på:)
 
 
 
Ett barn sa förra veckan att hon bodde bredvid fröken som har haft en ridskola, alltså min förrförra ridlärare:) Barnet sa att man kunde vinka till henne men när jag kollade vart bägge bodde så gjorde de inte det, så nu vet jag men jag ska inte säga att jag åkte förbi och kollade:P Roligt att åka förbi där man har massa hästminnen och barndomsminnen och om det är sig likt vilket det fortfarande är:)

Kommentera här: