dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Första jobbdagen under sommaren 2012!

Hejsan svejsan!

Nu är den första jobbdagen avklarad:) Det har varit jätteroligt idag med alla underbara barn:D De är så mysiga, busiga och leker gärna:) Idag har jag fått massor med sand i skorna för att jag puttade på gungorna och sen har jag blivit lite blöt också:P Det var bara för att det var så varmt ute så vi hade en balja med vatten i som barnen lekte med:P Jag tror det var en som ett år, han gillade att skvätta vatten omkring sig, alltså på mig:P
 
 
En rolig dag i alla fall och hon som är kommunsommarjobbare som jag var för två år sedan, det är pappas bästa kompis systers barnbarn:P Hängde ni med där så jag känner alltså hennes pappas kusiner som är i min ålder:) Alltså mina barndomsvänner kan man kalla dem, deras kusinbarn jobbar jag med nu och alla de är i min ålder:) Som sagt, en bra dag och vi ses imorn:)

Kommentera här: