dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

En vecka, bara tre hela veckor kvar!

Morsning!

Nu har jag jobbat en hel vecka på förskolan:) Som vanligt somnade jag på soffan även idag:P Under veckan fick jag en teckning av en snäll tjej som målade den till mig:) Blir så glad när man får fina teckningar:) Jag fick sluta en timme tidigare än vad jag brukar idag:D Eller mitt schema är så, nästa vecka har jag tre sovmorgnar och två där jag börjar en halvtimme tidigare än vad jag gjort denna vecka:) Slutar lite olika tider också, stänga ska jag göra en dag också:) Tre bokade övningskörningslektioner är det också under nästa vecka:)
 

Det har varit roligt idag också, rektorn gick igenom en vikariepärm med mig om det är något som skulle hända så är det bara att kolla i den:) Jobbat 34 timmar, en fjärdedel och idag har det hänt lite allt möjligt:) Det har ju varit fredag den 13:de och vissa fick med sig oturen idag men efter en stund blir de glada också och kan leka:) Här hemma har jag bara slappat och grejat lite men imorn är det sovmorgon:D Nästa vecka kommer bli minst lika rolig och hoppas jag inte behöver bli gömd hela tiden och låtsas sova:P Snark, snark... ;)

Kommentera här: