dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Bet någon!

Hejsan!

Idag har det varit mycket, samma lilla kille gallskrek nog över minst fem saker idag och dessutom bet han ett annat barn och då blev jag arg... Inte bita andra barn tycker inte jag är okej, särskilt inte när syrran bet mig i magen när jag var tre år för det glömmer inte jag! I alla fall har det hänt många roliga och bra saker också på jobbet:) När man kom hem och inte i regnet som tur var åkte jag sedan vidare till min övningskörningslektion, förhoppningsvis den näst sista men vem vet:)
 
 
Det hällregnade den första tiden, bra övning det med och jag drog en omgång vad som finns under motorhuven och det var rätt de saker jag sa att det var:D Inre kontrollen är jag säker på också men yttre kontrollen är jag inte lika säker på men nästan:) Imorn är den sista lektionen innan uppkörning, spännande och mitt stora uppdrag imorn är att hålla käft:P Denna bil brukar jag köra fast en vit:) Sov gott och dröm sött:)

Kommentera här: