dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Balklänningen är beställd!

Hej igen!

Ville bara säga att balklänningen är nu beställd:D Från USA och man vet ju aldrig när det är så långt bort men jag hoppas verkligen att jag får den:) Jag ska inte ha den färgen som är där utan lila och ni kanske tycker det är lila men det är magenta så jag ska ha en lila och den kan man inte se på någon bild så jag har ingen aning om vilken sorts lila det är men jag hoppas att det är en fin lila:)
 
 
Tyvärr var den slut nu men den skulle komma in igen i augusti och det är ju lugnt för min del men det är bättre att vara ute i god tid för jag känner mig själv:P Jag är väldigt kräsen när det gäller klänningar och när jag väl har hittat någon som jag kan tänka mig att ha eller som jag faktiskt tycker är snygg så ska man köpa den för då är det bara den och ingen annan som funkar, hittat är hittat och det finns ingen annan så jag är glad att det funkar än så länge och jag hoppas det går hela vägen:D Sov så gott!

Kommentera här: