dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

2012-07-25!

Tjenna!

Igår då gick jag upp tidigt för jag skulle övningsköra klockan sju i stan vilket betyder att jag ska upp klockan sex och göra mig klar på en halvtimme, äta osv:P Men det gick bra med övningskörningen:) Sen kom jag hem och åt en macka till och cyklade vidare till jobbet:)
 
 

Det var jättevarm igår och då har vi en stor balja där barnen kan bada i så nästan alla barn var i och badade:P Alla fröknar var också i och hoppade runt för att se vem som kunde skvätta mest vatten genom att hoppa upp och ner, det var jag;D Man kunde vara barfota hela dagen och få lite sol på sig  medan man passade barnen:P Det var en rolig dag med vatten för vissa barn tyckte det var jätteroligt:)
 
 
 
Jag stängde den dagen så det var verkligen en lång dag för min del men det är alltid lite spännande att stänga:P Jag cyklade barfota hem också, orkade inte ta på mig skorna;) Hemma så fanns resten av familjen som hade varit syrrans lägenhet i fyra dagar så jag har sovit själv i det stora huset:) Jag gjorde inte så mycket mer, kollade lite i en HM-katalog och funderar på att beställa hem kläder men vi får se, vi ses:)

Kommentera här: