dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varning för vilda djur!

God kvällens!

Idag började jag 12.10:D Lång sovmorgon men jag åkte till skolan en timme tidigare eftersom jag ville äta köttfärssås och spagetti:P Jag hittade David och Adam som jag åt med eftersom de hade haft individuella innan och när vi kom tillbaka till studielandskapet träffade vi på Emma och Maja:P De ville också ha mat så vi åt en omgång till, inte dåligt för lilla jag att äta en och en halv portion:P



Sedan hade vi matte och då gjorde vi inte så mycket;) Diskuterade kemi eftersom vi hade prov i det efter matten och det kändes som det gick bra:) Sista lektionen för mig var individuella och då höll jag på att ta självporträtt:) Lägger inte ut en bild än om jag nu ska göra det men jag tror det blev ett kort som jag blev nöjd med:) Har ett roligt kort som en scoutledarekollega tog idag;P



Efter skolan hade jag bio med scouterna:) Vi tittade på "Varning för vilda djur":) Den var ju jätteroligt, flabba ihjäl mig flera gånger:D Fick många blickar på mig;P Här hemma ska jag bara läsa igenom ett kapitel i biologiboken men nu ska jag sova, dröm sött:)

Kommentera här: