dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Orkestern är igång igen!

Tjennixen!

Fotografisk bild stod först på schemat och då har jag planerat lite, hur jag vill ta mina kort på mina modeller och hur ljuset ska vara och sånt där:) Sedan hade vi svenska med en vikarie och då skulle vi läsa några texter:P Innan maten hade kulturarna samhällskunskap men inte jag, Maja, Vivian och Monica så vi satte oss i ett klassrum och jag läste min svenskbok då:)



Det var jättelång kö i maten idag så det gick lite segt men tillslut kom man fram;) Efter maten hade vi engelska och biologi och då gjorde vi inte så mycket:) Sedan åkte jag hem medan typ alla andra hade individuella:P När jag har ätit och gått på toa åkte jag iväg till första orkesterövningen och då spelade vi colors of the wind som är en av favoriterna i repris:D På den enskilda övningen spelade jag Harry Potter-temat:D Har den i läxa nu, tre sidor:P



Övat lite engelskglosor och imorn har vi förlängd skoldag eller nåt:P Vi börjar klockan tolv och slutar vi sju:) Vi kommer få både lunch och middag:D Sovmorgon är ju aldrig fel:P En av mina fotografisk bild-modeller ska vara Adam och nu har vi bokat en dag så nu ska jag fortsätta tänka lite på hur jag ska fota:P

Kommentera här: