dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nästan läst hälften, riktigt bra bok!

Hejsan!

Torsdagen den 19 januari är det idag:) Hade en halvtimmes sovmorgon och började skoldagen med fysik:) Snackade om krafter, gjorde massa uppgifter i boken med Monica:) Sedan hade vi engelska och då fick vi lyssna på texten och sedan själva läsa den och diskutera, var även med Monica då också:P Tittade på en film också som man blev arg av, orkar inte förklara det nu men arg blev man!



Efter maten som var korv i bröd med mos så hade vi religionskunskap och då skulle man skriva en definition om vad religion var i olika grupper:P Lite roligt faktiskt och sen var jag med på samhällskunskapen som inte jag har men nästan alla i klassen har och då läste jag min svenskbok:) Den är riktigt bra! :D



Efter skolan drog jag, Emma, Vivian, Maja och Monica till donken och åt, Julia kom också när hon hade slutat:) Det var gott och sedan åkte jag hem för att sedan åka vidare och lära mig engelska med pappas kusin och då fikade vi också, chokladboll och te:D Här hemma har jag inte varit så mycket och imorn är det fredag och sen lördag, ska'ut:D Ses imorn:D

Kommentera här: