dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hur kan man glömma mig?!

Hejsan hoppsan!

Idag har jag försökt göra massa mattetal men det går som det går:P Sedan hade jag multimedia och då gjorde vi massa saker som jag redan kunde i dreamweaver så inte så jätteroligt men jaja;) Efter maten hade vi geografi och då gjorde vi inte så mycket och sedan hade vi kemi med samma lärare och vi gjorde inte så mycket på den lektionen heller:P Till sist hade jag fysik och då var det genomgång och sedan jobba i boken:)



Denna vecka ska man välja individuella val och jag vet ju inte vad jag ska ta men nu är det bestämt:) Det blir pedagogiskt ledarskap och multimedia B:) Adam sa i matsalen att han funderade på att också ta multimedia B och då bestämde vi att vi pratar om det sen och vi har bara skjutit upp det till jag slutade fysiken en timme efter att han slutat skolan så han skulle vänta på mig:P



När jag har slutat så skulle jag gå till honom men han fanns ju ingen stans, svarade varken på sms eller ringa och jag visste att Jenny hade varit med honom innan så jag frågade henne och hon visste bara att David och Adam hade åkt hem till Adam men han svarade inte! Skumt! När han upptäckt att jag ringt så svarade han och då var jag jättesur eftersom vi bestämde att han skulle vänta så han försökte muntra upp mig med en daimtårta om jag åkte till han, fick faktiskt den där daimtårtan:)



Han glömde mig! Inte okej! Nu är individuella valen klar och jag är nöjd så när man kom hem fick man kinamat och sedan har jag inte gjort så mycket mer:) Imorn eller hela helgen ska det pluggas kemi eftersom jag har prov i det på måndag:) Sov så gott!

Kommentera här: