dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Gröna byxor!

Heeeeeeeeeeej!

Idag känns det som en lång dag:) Först hade jag sovmorgon, bara en halvtimme och då började man med fysik:) Vi skulle hålla på och mäta en grej som verkar lite konstig men det gick nog bra:) Jag och Monica ska fortsätta med det imorn:) Sedan hade vi engelska och det hände inte något speciellt:)



Sista lektionen för mig var religionskunskap och då satt vi en ring:) Läraren läser upp et påstående och om man höll med skulle man byta plats och det blev några livliga diskussioner:P När lektionerna var slut satte jag mig utanför klassrummet och läste för jag väntade på Emma för hon hade samhällskunskap B och den har inte jag så jag satt och läste:)



Jag och Emma skulle gå i affärer lite och vi fick med oss Adam också och då köpte jag leggings, jättebilliga:D Sedan gick vi till elake Måns och åt med Vivian och Maja:) En hel baguette köttbullar med potatissallad:) Efteråt gick vi i affärer en stund till och så kom David, Jenny och Jennifer också:) Jag hittade gröna byxor då:D Nu har jag två gröna byxor fast inte samma färg:D Ska göra annat nu men vi hörs!

Kommentera här: