dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Göra roliga ljud på cellon!

Hejsan!

Idag har det varit en lång dag:) Det hela började med en genomgång i Photoshop som jag i stort sett redan kunde:P Sedan var jag programledare i "värsta språket" som vi har jobbat med på svenskan och det gick väl bra tror jag:) Innan maten passade jag på att städa mitt skåp när nästan alla andra i klassen hade samhällskunskap B:)



Efter maten skulle vi skriva klar uppgift nummer två på engelskan och det var svårt att koncentrera sig när halva klassen pratar så det blev som det blev;) Den sista lektionen jag hade var biologi och då hade vi bara en genomgång:P Efter skolan åkte jag iväg för att spela cello:D Både lektion och orkester:D Spelade massor med roliga låtar och nu ska jag ända färger i bloggen eftersom det är februari imorn, ha det gött!

Kommentera här: