dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Fotodag!

Hejsan!

Idag har de varit näst sista temadagen och då har jag och Emma slängt ihop lite texter om Vietnam:) Efter skolan följde jag och David med Adam till hans gitarrlektion, Adams lärare är väldigt rolig bara så ni vet:P Efteråt gick vi til Sibylla och åt eftersom vi var hungriga och då tog jag en köttbullsmeny:)



Sedan var det dags att fota:D Adam skulle vara min modell i avslappnadsuppgiften i fotografisk bild:) Han och gitarren blev det:) Fotade ganska länge eftersom jag måste ha två eller tre jättebra foton och då är det bättre att fota mycket så man har lite att välja på:) Så har min dag sett ut och här hemma har det inte hänt så mycket eftersom jag kom hem ganska sent:P Sov så gott!

Kommentera här: