dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ett lycka till fick jag som tur var!

Tjenna!

Idag har jag varit väldigt trött eftersom jag somnade vid ett och gick upp klockan sex och sov inget på bussen imorse. Började med att vara i studion med Ellen och Rebecca:) Det gick galant fast Ellen blev lite sur ibland;P Sedan hade jag svenskredovisning och det gick väl bra, tror jag:) Sedan satt man och väntade på kulturarna med Maja, Monica och Vivian så att vi kunde äta:)



Tittade klart på filmen på engelskan och på biologin så skulle jag och Adam skriva färdigt den där labbgrejen men vi hann inte så det får bli imorn också:) Eftersom det är ungefär en halvtimme kvar till bussen går så följde jag med Adam på hans lektion en stund:) Här hemma har det blivit lite plugg och jag kanske ska spela en trudelutt på cellon innan jag lägger mig:) Fotodag imorn för min del efter skolan:D Ha det bäst!

Kommentera här: