dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

"Det är så himla, himla lolit att sjunga Lebecka"!

Heeej!

Nu är jag hemkommen från Stockholm, rean i affärerna:P Det var familjen och mormor och morfar som åkte:) Mormor och morfar sov hos min morbror medan familjen sov på ett hotell:) Det var en skidbacke precis bredvid hotellet:P Vi har shoppat såklart och det blev en hel del:) Under fredagen åt vi på restaurangen Riche:) Jag tog hemmagjorda köttbullar med potatismos och det var jättegott:D



På kvällen åkte vi hem till en av mammas kompisars familj och då träffade man barnen Kajsa och Jesper som snart blir tio och fyra år:) Lille Jesper kan inte säga R och det är så sött så när han ska säga roligt blir det "lolit" och Rebecca blir "Lebecka":P Jag fick massa godis, body butter och shower gel av Hagge:)



På bilresorna har jag tittat på Damernas detektivbyrå hela vägen för jag ska läsa en engelsk bok om det så jag tänkte passa på att titta på DVDn innan jag läser och det funkade ju perfekt:P Det var det som hände i fredags:) Ses snart igen!

Kommentera här: