dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Dålig morgon men bättre kväll!

God kvällens!

Idag hade jag en halvtimmes sovmorgon och när jag satt och väntade på stadsbussen som går till skolan så var det bara jag och en person jag verkligen hatar som satt i väntsalen, vi bara tittade lite på varandra men sa inget eftersom vi båda vet att hon har förstört en del av mitt liv. Kom upp massa minnen jag försöker förtränga men det lyckas jag inte alltid med.



Sedan har jag haft fysik, engelska och religionskunskap:) På fysiken var det genomgång och jobba i boken som vanligt:) Vi fick skrivuppgift nummer två på engelskan och för en gång skull kändes det helt okej eller kanske till och med bra, jag vet inte riktigt:) Ska skriva klar på tisdag så jag hoppas att det kommer gå bra:) Var fortfarande på deppigt humör efter den lektionen men jaja, alla har dåliga dagar.



På religionen satt jag inte bredvid världens bästa och det gjorde inte dagen bättre men vi pratade om buddhismen och i slutet mediterade vi:) Riktigt svårt för man ska sitta och blunda på en stol och sen när en tanke kommer ska man bara låta det passera och inte fastna i tanken, svårt! :P



Sedan väntade jag på Adam eftersom vi skulle skriva klar biologin och sedan gick vi till Gina och köpte en tröja till min syrra som hon ville att jag skulle göra igår:P Vi gick till resecentrum och väntade på både min och Emmas buss och först kom Emmas buss och fem minuter efter min buss och Adam cyklade hem till sig tror jag:) Sedan var det dags för mig och ha engelsklektion med pappas kusin och som vanligt gick det bra, fikade lite också:) Duschat precis och snart ska jag sova så ha det bra:)

Kommentera här: