dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Tillbaka till skolan igen!

Heeeeeeeeeeeeeej!

Nu är jag tillbaka till skolan igen:) Har längtat efter klassen:) Först hade vi en halv idrottslektion och då gick vi igenom det som ska komma på provet:) Sedan hade vi mat i ungefär två timmar och då åt vi, har fortfarande ingen matlust så det tog sin tid men jaja och sen satt vi i studielandskapet:P Där tittade jag, Monica, David och Adam på Shooter:)



Hann inte titta klart förens det var matte och då gjorde vi inte så mycket:) Jag käkade mest vindruvor under den lektionen, måste ha med mig vindruvor så jag inte svimmar i korridorerna;) Har käkat halstabletter också:) Efter matten hade vi kemi och det känns som om hela klassen bara pratade bort den lektionen:P Sista lektionen var fotografisk bild och nu är jag färdig med porträttuppgifterna:D Vi ses imorn!

Kommentera här: