dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Nynnar på orkesterlåtar!

Hejsan!

Idag tog jag en sovmorgon:) Har bokat studion igen så nu ska jag ut och köpa ballonger till min idé:P Har haft svenska och klassen ska ju åka till Polen i vår och se på bland annat Auschwitz och nu i svenskan ska vi läsa en bok om koncentrationsläger och då brast det för mig. Jag har alltid tyckt det är jättehemskt och det är jobbigt att prata om det ämnet så jag var bara tvungen att säga till min lärare att jag varken klarar av att läsa en bok och gå in i ett till koncentrationsläger för jag har redan varit i två stycken. Jag började till och med gråta lite men jag klarar verkligen inte av det längre.



Efter den lilla gråtstunden så skrev jag lite på min religionsuppgift medan vissa hade samhällskunskap B:) Sedan var det mat, köttbullar och pasta:) Efteråt hade vi engelska och då ska givetvis några följa med vår lärare ut för att få extra uppgifter eftersom vi inte är så bra på engelska och det gjorde inte saken bättre men som tur var fick jag lite hjälp av Monica och Adam:) Till sist var det biologi och då hade vi bara genomgång och ett litet färgblindstest som var lite rolig:P Orkester och spelning som gick hyfsat idag:P Har ätit lite popcorn och valt vad jag vill göra på friluftsdagen:) Ses imorn:)

Kommentera här: