dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Notting Hill!

Heeeej!

Sportlov:D Äntligen:D Det behövs! Idag har jag haft mattelektion och jag fattar ungefär inget:P Sedan hade jag multimedia och det gick väl bättre, provet blev framflyttat en vecka:) Efter maten hade vi biologi och då hade vi genomgång först och sen sant och falsk-påståenden och då jobbade jag med Jenny och Adam:) Fattade inte så jättemycket men jag fick förklaringar som tur var:P



Sedan hade jag fysik och då fattade jag ungefär lika mycket som biologin men Maja var så bra på att förklara då:P När jag stod och packade ner halva skåpet ringde syrran och frågade om jag ville ha skjuts hem, vore väl uppskattande tänkte jag eftersom väskan var jättetung:P



När hon och Johan kom skulle vi tydligen handla fredagsmys och det tog ett tag eftersom vi skulle in till lite andra affärer också;) Hoppades ju på att komma hem tidigare än bussen:P Köpte i alla fall chips och fick tillbaka pengarna som syrran var skyldig, ett plus:P Här hemma har jag tittat på Kopps och Notting Hill:) Sitter i källaren med mjölkpaketet för att lugna ner törsten:P God natt och imorn kommer jag få spela gitarr:D

Kommentera här: