dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Livekarusellen!

Tjenna!

Skrev inget blogginlägg för jag var så trött när jag kom hem:) Igår var en lång dag och då hade jag matte först och sen multimedia:) Efter maten gick jag, Jenny och Adam till replokalen och jag spelade både trummor, gitarr och piano:D Jag har kommit halvväg med take five på gitarren nu:P



Efter den tre-timmars lång håltimma gick vi till skolan och jag hade fysik:) När skolan var slut åkte jag och Adam till Karlsborg:) Vi hade ca tio minuter kvar till bussen åkte så han skjutsade mig på cykeln och då skulle jag köpa fritidskort och mackor eftersom jag var hungrig:P Bussen var försenad eftersom tågbombarna aldrig åkte ner för att tåget stannade mitt på rälsen av någon anledning:P



När vi väl satt på bussen på väg till Karlsborg så skulle man hitta till livekarusellen där David och hans band skulle spela:) Vi hittade jättebra, låg bara en minut från busstation:P Vi hann lyssna på fyra band och Adam headbangade och jag tyckte det var pinsamt men strax efter åtta åkte vi hem:) Innan bussen gick, gick vi in på ICA för att köpa mer mackor men vi hittade inga så vi fick köpa kakor, inte så goda men jaja och jag åt inte många heller:P



Eftersom vi fick byta buss på hemvägen och hade en halvtimmes bytestid så köpte vi mackor med  skagenröra i som jag tycker är jättegott:) När vi väl kom till stan var vi trötta och det var kallt, syrran kom och hämtade mig och sen var det bara den varma sängen som gällde:) En lång dag som sagt för mig som gick upp klockan sex den morgonen:P Vi hörs!

Kommentera här: