dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Hoppas det är sista dagen jag ligger i soffan!

Heeej!

Idag är det söndag och då har nästan hostan försvunnit:) Förkylningen är typ borta, kan andas genom näsan i alla fall:) Jag tror inte jag har haft feber på länge och idag har jag inte sovit så jättemycket så det måste ju betyda att jag nästan är frisk:)



Hade dock jätteont i magen men av annan orsak så den behöver jag inte oroa mig över:) Kan fortfarande inte sova om nätterna så jag har gått upp vid åtta varje dag... Tidigt för min del och då ville syrran titta på the Last song:) Det gjorde vi och idag har jag även kollat på Wild Kids när det inte fanns något bra på TV.:P Har ätit ganska mycket och jag hoppas att jag kommer till skolan imorn:) Vi hörs imorn!

Kommentera här: