dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Varför måste tiden alltid gå så fort?!

Tjenna!

Idag har jag ännu haft en dag med sovmorgon:) Dagen började med att jag mötte Irma som skulle låna mitt busskort överdagen och sen gick jag vidare till skolan:) Första lektionen var svenska och då var det min tur att ha nationella muntligt i svenska men jag hann inte göra idag utan det blir på måndag istället:) Sen var vi några stycken som käkade och hade det roligt:P Pratade bland annat om klassresan i tvåan:P Vi har i alla fall många minnen från sista dagen:P Sen hade jag fysik, snart är det nationella prov och jag fattar inte mycket men hoppas ändå på det bästa:)
 
 
Sist men inte minst hade jag matte och då var det sista lektionen innan vi ska ha prov som är på fredag och det känns väl ungefär likadant där men får väl försöka plugga lite mer dagar så jag fattar lite mer:) Sen gick jag och köpte en sallad och gick tillbaka till skolan för jag skulle vänta ungefär en timme på mitt busskort så det var precis så jag hann äta:) Men sen kom aldrig bussen:/ Den kom tio minuter försent, inte så farligt men man vill ju bara hem när klockan är fem... När jag kom hem satte jag mig faktiskt med matteboken igen för det är inte långt till provet:) Sen har jag inte gjort så mycket här hemma, sitter med en kopp te för det är så kallt överallt och snart blir det sovdags:) Upptäckte att niorna har sin julsupé ikväll och nu kommer man på att jag hade min för tre år sedan, helt otroligt att tiden går så fort:)
 
 
Vi var några i klassen idag som pratade om att det känns som det bara har gått ett år sedan vi började i samma klass men det har gått hela två och ett halvt år! VI har bara ett halvår kvar med klassen, kommer kännas konstigt efter studenten att aldrig mer gå i någon klass eller skola, träffa alla varje dag osv:) Ska ju gå i högskola eller universitet om några år men det känns inte som samma sak eller vad vet jag:) Man kommer säkert flytta hemifrån och bo helt själv i en lägenhet i en betydligt större ort än denna lilla håla:P Här kan man gå från ena sidan till den andra på en kvart tror jag:P Nu slår klockan så nu är det bara att borsta tänderna och bums i säng så jag orkar med dagen imorn med massor av hållbart samhällsbyggande:) Hej svejs:D

Kommentera här: