dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Spökboll i snön!

Heeeeej!

Idag är det näst sista veckan i skolan så det börjar närma sig sitt slut:) Hade sovmorgon till 12:40:D Har haft NkB, miljökunskap och fysik idag:) Hade med mig full bil hem och det tar ju sin tid när det är snö ute:P Kom hem strax över fem och halv sex var jag tvungen att åka till scouterna:) Lite tajt när man ska äta och byta om men jag fixadet det:P Hann och hämta Lisen och hennes mamma innan men när jag kom dit tyckte en annan ledare att jag och ett av barnen skulle åka hem och hämta termobyxor så vi tog en sväng i bilen och kom tillbaka varma:) Vi köra snappa näsduk och spökboll i snön:P Jag skulle vara stolpe så det blev ganska kallt men sen blev det körv med bröd:D Mysig när alla står vi elden och äter ihop:)
 
 
Det blev snöbollskrig mellan mig, Lisen och en av tonårskillarna:P Eller det var mellan han och Lisen och sen i slutet sa jag att jag inte ville ha snö och gissa, det fick jag och då fick han springa:P Jag tog nämligen upp snöskyffeln och fyllde snö och sprang efter, han gömde sig inomhus och då stod jag utanför och väntade på att han kom ut med snöskyffeln i handen:P Han hade ju ingen annan stans att gå ut:P Han hade gjort likadant mot Lisen så han fick smaka på sin egen medicin:P Liten rolig avslutning på scouterna;D Nu ska jag lägga mig för jag ska upp tidigt imorn så god natt:)

Kommentera här: