dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Singstar!

Hellojsan!

Igår var det sista fredagen jag går i skolan för i år:D Först hade jag matteprov och det gick väl sisådär... Det var ett svårt kapitel tycker jag och det kombinerades med massa annat i skolan så jag hoppas verkligen på godkänt:) Efter maten började man förbereda sig inför redovisningen som vi skulle ha i hållbart samhällsbyggande:) Där var man meganervös och det kändes inte så bra innan men när jag väl hade redovisar kändes det bättre:)
 
 
 
Det var en svår redovisning för vi i min grupp visste inte riktigt vad vi skulle säga men hoppas det gick bra:) Sen när man skjutsat hem de som åkte hem käkade man lite och sen åkte jag till Jenny:) Vårt så kallad "gäng" hade karaokekväll:D Det var en väldigt rolig kväll men många minnen:) Kom hem vid två tror jag och då snöade det igen:) See you soon:)

Kommentera här: