dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julbord och ledarsamling!

Heeeeeeeej!

Idag är äntligen sista skolveckan kommen år 2012:) Började med att tanka bilen efter jag steg ut idag:P Inte visste jag det så jag trodde jag blev sen men som tur var hittade jag en parkering ganska snabbt nära skolan så jag hann:) Första lektionen innebar redovisning, svenska nationella och jag ville vara först ut så jag fick det gjort:) Tror det gick bra:) Efter maten hade vi NkB och då lekte jag genetikskeptiker:P Letade fakta om att klona människor:P Det pågick en marknadsundersökningar om en hel del i klassen under tiden:P Efter den lektionen hade vi miljökunskap och då var det redovisningar där också och vår grupp var sist:)
 
 
 
Den sista lektionen jag hade var näst sista fysiklektionen:) Imorn är det prov, nationella och vi har över tre timmar på oss:O Känns inte så roligt men hoppas jag klarar det:) Efter skolan var det ledarsamling och då käkade vi lite julbord:D En smörgås med massor med julmat på:D Vi fick även pepparkakor och te också:D Sedan körde vi igång med att planera VT-13:) Två hajker är eventuellt bokade och ett stort läger:D Tänkte att jag skulle sova ut ordentligt innan fysikprovet så jag är hyfsat pigg:) Idag rev några i klassen sönder vår stora karta vi gjorde i hållbart samhällsbyggande:P Sov så gott!

Kommentera här: