dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Julavslutning och julbak!

Heeej!

Igår var det min sista julavslutning på skolan:D Det kändes riktigt gött:D Först kollade vi på film i biosalongen, Moonrise Kingdom som var sådärbra:) Sen hade tvåorna en tävling om Kalle Ankas jul som sänds varje julafton klockan tre:P Jag vann:D Eller mitt lag vann:P Julmusik stod på schemat sen och det var Adam och David som spelade och sjöng:) Vår klass är galna, och det är ingen nyhet:P Efter maten satt vi i aulan och lyssnade på rektorns tal och estetarna framförde lite julmusik och sen var det lov:D
 

Vi skulle julbaka hos Jenny och innan vi kom dit handlade vi pepparkaksdeg och dekorationer:P Sen startade det hela och jag var i samma lag som Adam, vårt hur kunde inte ens stå upp:P Kassa vi var men vi alla fick ett gott skratt:P Vi förlorade så vi fick välja presenter sist:P Jag fick en flugsmälla, en anka:D Efteråt åkte jag och hämtade syrran vi tågstationen i Skövde:) Hade såklart tomteluvan på mig hela dagen och syrran tycker jag är en konstig lillasyster som kommer med tomteluva:P Hej svejs!

Kommentera här: