dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Götet och nyårsklänning!

Tjenna!

Idag har jag varit i Göteborg med the twins:) Jag kan inte förstå att man vill gå på stan i flera timmar när man bara får ont i fötter, ben och rygg:P Men det är ju roligt att vara i GBG så jag ska inte klaga;) Massor med folk var och mängder med rea:) Jag hittade en nyårsklänning och jag ska nog ha ett skärp till också som jag köpte men vi får se hur det ser ut på nyår:P
 
 
 
Imorn ska jag dra till stan med kompisarna:) Precis efter jag kom hem kom syrrans kompis som hon har haft längst:) Lustigt tänkte jag på henne i morse och funderade på om jag skulle bjuda henne på min student:P Vilket sammanträffande;) På fredag blir det bio med Lisen:D Sagan om pi ska vi se men det är ju långt dit:P Ha det gött för nu ska jag äntligen sova:P Dröm sött!

Kommentera här: