dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Ny mentor!

Tjenna mors!

Idag har jag börjat tidigt och åkt buss:P Kemi, projektarbete, betygsprat, naturkunskap B och mentorstid:) På kemin gjorde vi massa uppgifter och projektarbetet idag gick ut på att skriva i min loggbok för fyra olika tillfällen:P Så idag, ska man skriva att jag har skrivit i loggboken eller skita i denna dag? :P Vi gick igenom cellen på naturkunskapen med massa prat om olika andra ämnen:P Mentorstid är bra för det har vi inte haft förut men det är bra om man måste ställa massor med frågor osv, det är typ som "runda" som vi gjorde massor med gånger på ska'ut:P Saknar ska'ut lite nu när det är slut men jag hoppas få träffa några på kämpaleken som är om någon månad:)
 

Sen åkte jag hem när kulturarna hade en lektion kvar så hemma har jag skrivit en uppgift i svenskan som jag inte vet när den ska in men så snart som möjligt tror jag, gött att den är inne i alla fall:) Imorn är det individuella val och jag har ju webbdesign, spännande men jag har på norra!! Alltså måste jag gå typ i en kvart för att sedan komma till skolan:( Men jag åker bil imorn:D Ska försöka åka ganska tidigt så jag kan leta efter rätt lektionssal i god tid och att inga glor på mig och tycker jag är dum i huvudet eller något:P Hoppas jag hittar rätt och att jag hittar en parkering, det kanske är svårt på den parkeringen, plus att jag ska hitta en vid skolan sen:) Sov så gott!

Kommentera här: