dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Terminstart och jag är i farten!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Idag är det en ny vecka och schemat sitter uppe lite vart stans:P Idag började jag elva, göttans:D Har haft svenska, naturkunskap miljökunskap och fysik idag och vissa lektioner har varit mindre roliga än andra:P Efter skolan raggade jag upp två pers;) Evelina som har varit min barndomskompis som går i en klass under mig och sen Nisse som går i min klass och de är också barndomskompisar tror jag:P Som sagt är det roligare att åka med massa folk än åka själv så man kan få tjöta av sig lite ibland:P
 

På tal om tjöta av mig har jag gjort på scouternas terminstart idag:D Har ju blivit upptäckarscoutsledare nu:D Några utmanare, 96/97:orna är både utmanare och ledare nu så jag är glad:D De är så goa, när de kommer ned till vår lilla eldstad som sträcker de ut armarna och ber om en kram alla utmanare:D Det blir man ju bara glad av fast inte alla, i alla fall inte alla killar men jag är ute i farten har jag märkt;P
 
 
Lisens mamma brukar låna min kamera och ta kort och jag vet inte riktigt vad hon har fångat, jag som leker superman kanske? ;P Ser nästan ut så tycker jag och sen tog hon kort på alla ledare som vi kan göra något med tror jag hon tänkte:) Nästa gång ska vi åka upp till vår hajkplats men jag väntar på att Lisen ska komma från skolan så åker vi bil istället för att cykla, vi som inte går i skolan i denna lilla by längre:P Men ha det gött så ses vi imorn hoppas jag:D

Kommentera här: