dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Sista dagen på jobbet, sorgligt!

Morsning!

Nu har jag jobbat min sista dag på förskolan denna sommar:) Det har varit jätteroligt och kollegorna är också jättetrevliga och vi är ett bra gäng, i alla fall vikarierna som har jobbat där hela tiden för vi har ju fått olika ordinarie varje vecka men ett härligt gäng som sagt! :D Vi retar varandra lite då och då och för det mesta är det ju killar mot tjejer, dock är det bara en kille:P Jag bjöd på kladdkaka idag som alla tyckte var god så en lyckad lite fest i personalrummet blev det;) Innan jag åkte hem försökte jag förklara för alla barn att det var min sista dag på jobbet och ville ha en kram från varje barn som inte sov och jag lyckades förutom med två barn som vägrade;) De var ett och två år så det förstod nog inte men jaja:)
 
 

När man kom hem och åt så somnade jag sedan på soffan i två timmar men är fortfarande trött efter att ha slitit på jobbet med alla barn i fyra veckor:) Tror att jag har somnat efter jobbet mer än hälften av dagarna:P Lämnade in min nyckel och skåpet tömdes också och då kände man att det blev lite ledsamt att lämna jobbet men sånt är livet och igår kom jag verkligen på att jag ska börja trean, sista året i skolan! :D Känns riktigt gött att äntligen bara ha ett år kvar:D Så känns det ju inte när man slutar nian direkt men nu känns det verkligen för jag har slitit hela tvåan och haft motgångar och livet har gått upp och ner men sista året så hoppas jag att vara på topp hela tiden ända in i det sista:D
 
 
 
Fick en ny teoritid idag och det blir om exakt en vecka på samma ställe som förra gången, samma tid också så det blir verkligen en andra chans som blir likadan bara att enda skillnaden blir att jag blir godkänd förhoppningsvis:) Nu har jag två veckors ledigt innan skolan börjar igen så det känns bra att slappa lite innan men ha det gött så ses vi:)

Kommentera här: