dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Pannkakor med nutella!

Heeeeeeeeeej!

Idag gick jag upp tidigt, dock snoozade jag i en timme och en kvart:P Innan jag satte mig i bilen gjorde jag klart Emmas present som blev ett presentkort på hennes favoritaffär:) Inslagningen blev jag faktiskt nöjd med även om det tog en kvart fast jag gjorde det mesta igår kväll:) Det blev en ansiktsmask på medan jag pysslade lite så en kvart var enda tiden jag hade på mig:P
 
 

Sen när man väl satte sig i bilen lite halvt stressad för att man blev lite sen så kom jag fram till att det bara var tio minuter när jag väl var framme hos Emma:) Då kom jag med kläder hon skulle titta på och vi käkade pannkakor med nutella som hon höll på att göra när jag kom:D Sedan skjutsade jag ner henne till stan för hon skulle hämta bilen och då åkte jag och köpte en pump:) Min gick sönder någon gång så nu är det dags för en ny och den fungerar bra som tur är för de andra har inte gjort det:)
 
 
 
Träffade på några förstaårselever på stan som jag känner och de var allt lite nervösa första dagen men imorn, då kommer jag och satsar på sista året:D Käkade hos mormor och morfar sista gången för detta sommarlov och fick med mig massor med blåbär hem:D Sedan iväg till PT-möte med pappas kusin och vi kom fram till bra grejer som att inte springa och att det inte är bra att träna med syrran eller gå på hennes pass:P
 
 
 
Snabbt iväg till nästa grej, synundersökningen och har ännu lite mera synfel än förra gången så nu är det nya bågar som jag ska ha för de andra är nästan trasiga så jag håller på att välja mellan fem som tillslut blev två par att välja mellan och de ska vara tillbaka imorn:P Nu sitter jag här hemma och sörjer sista sommarlovdagen fast jag tycker det ska bli lite roligt att börja sista året nu och längtar till de sista underbara veckorna men jag kommer säkert börja gråta sista dagen jag kommer träffa alla:) Vi hörs och jag gillar min whiteboard bara så ni vet:P Hej svejs!

Kommentera här: