dagar kvar
till Jeriko 2016

dagar kvar
tills 22 år

dagar kvar
Trysil 16

Miljökunskap!

Helloj!

En lektion känns inte värt när man knappt gjorde något eftersom det var första gången vi hade lektion i den kursen:P Miljökunskap ska jag ha nu bland annat och det verkar intressant men en svår kurs men vi får se vad som väntas göra:P Efter maten åkte jag hem igen:) Tog bilen idag och på morgonen fick jag Elon som sällskap till skolan och imorn ska jag också åka bil för att sitta och vänta i skolan i 50 minuter är inte så roligt som att kunna sova lite längre och slippa vänta:P
 

Här hemma somnade jag i soffan för jag fick en sån förfärlig huvudvärk när jag kom hem, tror det var vädret för mamma hade också ont i huvudet:) Men efter en timmes sovstund såg jag att jag hade fått ett sms om att mina glasögon var färdiga så jag åkte dit:) Dock fick jag inte de än för han skulle kapa av de eftersom mitt huvud är så litet:P Så nästa vecka har jag nya glajjor:D Ska försöka få in en klipptid också innan skolfotot:) Sitter här med ett fotbad nu, idag också för det är svinkallt och te hjälper inte så fotbad gillar jag:D

Kommentera här: